Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 10.06.2017r.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 20.05.2017r.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 08.04.2017r.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 11.03.2017r.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

 


Uniwersytet Odkrywczego Sześciolatka 25.02.2017r.

Floats or sinks? – mgr Izabela Jaros

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

  • \"Rucia i inni. Moje ciało w interakcji z innymi ciałami\" - dr Magdalena Lelonek, dr Agnieszka Przychodni

Na zajęciach studenci nauczyli się, czym jest współpraca oraz rywalizacja - zdrowa rywalizacja to rywalizacja fair play. Dowiedzieli się również, jak współpracować ze sobą, by osiągnąć zamierzony cel. Studenci stworzyli węża w berku, wykonali trudne figury w parach, w trójkach i w większych grupach, by w finałowej części zbudować ludzką piramidę. Dzieci pokonały także tor przeszkód. Nie było to łatwe, gdyż przez tor nie przechodzili pojedynczo, a w parach (przejście przez obręcze, pod przeszkodą, przeskakiwanie nad ławką). Następna część była jeszcze trudniejsza, gdyż jedna osoba miała opaskę na oczach, a druga osoba ją prowadziła. Tu studenci przekonali się, jak ciężko jest poruszać się, kiedy nic nie widzimy i musimy zaufać drugiej osobie.

 

Pisali o nas: